• وبلاگ : آدمكها
  • يادداشت : زيباترين قلب
  • نظرات : 11 خصوصي ، 82 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    انتشار فيلم و تصاويري از دست دادن سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور سابق ايران با چند زن، ابهاماتي را براي بسياري از علاقه‌مندان وي به وجود آورده است.
    در اين فيلم كه ظاهرا مربوط به سفر رئيس‌جمهور سابق به ايتالياست و صادق خرازي و محمدجواد فريدزاده او را همراهي مي‌كنند، آقاي خاتمي پس از مراسم سخنراني، به ابراز احساسات و احوالپرسي برخي از حاضران پاسخ مي‌گويد و در اين ميان، با چند تن از زنان نيز دست مي‌دهد.
    اين در حالي است كه بنا بر نظر قريب به اتفاق مراجع تقليد و مجتهدان، دست دادن با زن نامحرم، حرام است و در اين ميان، تنها آقاي منتظري، آن هم با شرايطي، فتوا بر جواز چنين اقدامي داده است.

    اينا كه به احمدي نژاد گير مي دادن كه چرا دست هاي فرتوت معلم پيرش را از روي دستكش بوسيده كجايند؟http://nafez.parsiblog.com/

    پاسخ

    بازهم شياطين بدنبال لکه دار کردن آل پيغمبر هستن.شياطين که هنوز جعل کردن نشريه دانشجويي و توهين به مقدسات رااز اذهان مردم پاک نکردن اينبار با کلمات شک و ترديد بازهم به ال پيغمبر حمله ور شدن.همگي بريد لينک تصوير را دانلود کنيد.ايا سيد خاتمي را ميبينيد.ايا دست دادني از ان اشخاص مشاهده ميکنيد که باعث لمس مستقيم بشه.خدايا با ظهور اقا ريشه شياطين را خشک کن.