• وبلاگ : آدمكها
  • يادداشت : کدام مردم ، کدام مجلس ، کدام مدرس ... ؟!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 49 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام

    براي من وامثال من اصول گرا و غير اصول گرا و اصلاح طلب و غيره معنا ندارد و ملاك عمل در حكومت اسلامي براي من كروبي و خاتمي نيست ، چرا ستون خيمه انقلاب ولي فقيه است .

    اما در نقد به مجلس ششم همين كافي كه تبديل شده بود به لانه دشمن و حرف هائي را كه آمريكائي ها جرات بيان ان را نداشتند مجلس ششمي ها مي زدند .

    اگر خوب نمي داني اين نكته را نيز اضافه مي كنم كه براي همين اقاي كروبي و خاتمي كه اين قدر سنگشان را سينه مي زنيد بس كه پول هاي چند ميليوني را آن هم براي امور خير از جزايري لابد دكتر حداد و ديگران گرفته بودند و لابد كار كثيف تحصن و نماد وادادگي در ژرونده هسته اي كه مورد رضايت هيچ كس نبود كار اين دولت است ؟

    و لابد چژاول و غارت اموال بيت المال من جمله موسسه فرهنگ و توسعه ايران در اين دولت اتفاق افتاده است كه چنين نيست و خود نيك مي دانيد .

    افراد اصلاح طلب خود بايد افراد صالحي باشند كه حقايق نشان مي دهد كه چنين نيست . و اگر مجلس هفتم نيز كاري براي مردم نكرده است همين بس كه سنگر دشمن و فتنه نبوده است و اگر آن روز مدرس در مقابل رضاخان قلدر ايستاد دولت نهم و مجلس هفتم به جاي وادادگي در مقابل اربابان رضا خان و محمدرضا خان ايستادند و آنان نيز به جاي ژيشروي تن به عقب نشيني دادندو خواهند داد و اين است معناي انتخاب صحيح و در آخر حضرت عالي را دعوت مي كنم به سخنان رهبري كه فرمود مردم به مجلسي راي بدهند كه راه را براي خدمت بيشتر دولت پرتلاش و خدمت گذار كنوني هموارتر كند .

    براي ما ملاك كقام معظم رهبري است نه كروبي و خاتمي و حتي هاشمي.