سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

در سالهای اخیر درخواست استخدام فراگیر شرکتها و برخی ادارات و ارگانها از بانوان و دوشیزگان به صورت امری متداول درامده است.
در جامعه ای که  بیکاری جوانان  یک معضل آزاردهنده است و بسیاری از مردان جوان در پی کسب درامد هر چند اندک هستند، جذب  روز افزون  زنان نمی تواند دلیل منطقی داشته باشد.

هر چند شاغل بودن زنان پا به پای مردان  و همچنین نیاز برخی از آنها به کسب درامد ،قابل احترام و دفاع است، اما به قول معروف چراغی که بر خانه رواست، بر مسجد حرام است.
تا زمانی که پسران جوان بدون کار و درامد، که هنوز متکی به خانواده هستند،در جامعه وجود دارند،نشستن دختران پشت میزهای کار امری غیر ضروری و غیر منطقی به نظر میرسد.
اگر به جای پذیرش دختران در بسیاری از ادارات و به خصوص شرکتها ،پسران جوان را جایگزین کنند، هم از تعداد جوانان بیکار کاسته می شود  و هم از بسیاری از مفاسد اخلاقی که دامن برخی از شرکتها را گرفته ، جلوگیری می شود.
مفاسدی که نوشتن در مورد آنها بحثی جداگانه و تحلیل گرانه را می طلبد...

 پی نوشت:                    --------------------------------

با توجه  به نظرات برخی از خوانندگان عزیز مطالبی را لازم به توضیح میبینم.نظرات همگی دوستان برایم محترم است  اما،هدف من از این بحث  مسئله ی بیکاری یا  شاغل بودن زنان نیست،هر چند که تک تک این مسائل خودش  بحثی جداگانه و طولانی را می طلبد،هدف من بیشتر اشاره به مسئله ی منشی گری و شغلهای اینچنینی  و همچنین اشاره به  مشکلات و معضلات ناشی از اینها بود.

و لیکن تایید میکنم سخن آن دسته از دوستان رو که معتقدند،آقایان تن به این گونه کارها نمی دهند،لازم به توضیح می دانم که منظور من همه ی آقایان بیکار نبود،بلکه پسران جوان و کم سنی  مد نظرم بود که می توانند جایگزین  دختران در شرکتها و موسسات شوند.

و گرنه من خودم  دختر هستم و  میدانم که میشود هم دختر بود ، هم  منشی و هم پاک دامن،و لیکل چیزی که بر جامعه ی ما حکمفرماست چیزی غیر از این است، میبینیم که بسیاری از دختران برای حقوقی اندک و حتی  به قول برخی از دوستان برای سرگرمی تن به بسیاری از بی عفتی ها میدهند.این معضل هم مانند بسیاری از مشکلات جامعه ی ما ،دغدغه ی فکری بسیاری از دلسوزان و صلاح اندیشان است.



زرین ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 9:7 عصر::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>