سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

تجربه کردن و تجربه داشتن یکی از بهترین و مهم ترین اصولهای زندگی ست.در این بین مسلمآفراز و نشیب های زیادی در زندگی هر شخصی پیش میاد.اما باید با این فراز و نشیب ها با دقت و قدرت برخورد کرد تا بشه تجربه یی خوب از اون موضوع بدست اورد.تجربه ی خوبی که خیلی ها میتونن داشته باشند تجربه ی خوبِ وبلاگ نویس بودن.اما باید این دنیای متفاوتُ به نحو احسن درک کرد و تلاش کرد تا تجربه ی خوبی بدست بیاریم...اما مسلمآسرانجام هرکاری آغازی داره، و اما....
سه سال پیش یه روزی مثل همین روز...یه لحظه...یه جرقه ی کوچیک باعث شد که وبلاگ آدمک ها متولد بشه.! ولی می دونی برای چی؟...چون یه آدمک فهمید که اگه عصا کج باشه سایه ش هم کج می شه و سایه رو نمی شه صاف کرد مگه اینکه عصا رو صاف کنی ...تجربه یی دیگه.اون فهمید که همه چیز سایه ماست ... اگه خودمونُ درست کنیم همه چی درست می شه و اون وقت بود که آدمک فریاد زد آهای آدمک ها ... نذارین سایه ها گولمون بزنن ... اسیر سایه ها نشین که یه روز میاد که فکر می کنین واقعیت، سایه هان و.....فقط یک آه سردباقی ست!
آدمک وایساد و فریاد زد آهای ! کسایی که ادعای آدم بودن دارید! که هیچی؛ ولی کیه که بگه که کامل نیست و یه آدمکه ولی می خواد که یه آدم کامل بشه؟... کیه که می دونه که آدم شدن جز در کنار بقیه بودن شدنی نیست؟ ... کیه که می خواد سایه ش رو درست کنه؟ ...خیلی ها با پوزخند رد شدن چون، هه! به خیال خودشون آدم بودن ... خیلی ها گفتن هی! شما رو چه به اینکه به بقیه بگین که سایه هاتون رو درست کنید؟... ولی خیلی ها وقتی صدای آدمکی که دیگه فقط یک صدا نبود رو شنیدن، اول سکوت کردن و بعد فکر کردن و فکر کردن و برای اولین باربه سایه شون خیره شدن و تازه فهمیدن که..... بعد اونا هم با آدمکای دیگه هم صدا شدن چون خواستن که یه آدم کامل بشن ... سه سال گذشت... آدمک ها یه قدم به سمت تکامل شدن برداشتن و بقیه که ادعای آدم بودن داشتن...نمیدونم!شاید اونها هم برای رسیدن به تکامل مثبت روزی حقیقت را حس کنند.شاید روزی بفهمند دستهارو بایدبسمت خدا دراز کرد و همراه بشن تا به انسانیت واقعی برسند.شاید!
آدمک ها یه وبلاگ نیست! یه جریان ِ! جریانی از دل من ، دل تو و دل خیلی ها به سمتِ...

ادمک

دو قالب وبلاگ هدیه ی ما بشما (ترجمه شده به پارسی بلاگ)

قالب شب قالب گذشته



::: پنج شنبه 86/6/29::: ساعت 1:0 صبح::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>