سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

امروزه عرصه ی وبلاگ نویسی بسیار مهم ست به طوری که دربین بسیاری از کاربران اینترنت و البته بلاگرها این مهم یک فعالیت روزمره محسوب میگردد و توجه بسیاری از کاربران جامعه اینترنتی به سوی این پدیده معطوف ست.از آثار اجتماعی پدیده وبلاگ نویسی به نکات بسیاری میتوان اشاره کرد.در مجموع بخشی از تاثیرات وبلاگ ها را می توان در پنج مورد خلاصه کرد: -تعامل کاربران با اینترنت-خارج شدن انحصار تولید محتوا-حرفه ای شدن کاربران-ارتباطات موثر-شناخت نیازهای افراد-تعامل کاربران با اینترنت.اما هدف از این مقاله پاس داشت روز وبلاگ ست و بایداین مهم را گرامی داشت لذا بعد از گذری در دنیای بلاگرها همراه با اشاراتی توضیحی در باره ی این روز،باهم به شناختی نسبی دست پیدا خواهیم کرد...
آیا شما یک وبلاگ نویس هستید؟ آیا آماده اید که بخشی از یک رویداد عظیم و ارزشی باشید؟آیا می خواهید اثری بر چهره زمین بگذارید؟پس همراه باهم سومین "روز وبلاگ" راجشن می گیریم.
روز وبلاگ چیست؟
روز وبلاگ بر اساس این عقیده شکل گرفت که بلاگرها باید روزی را به شناختن بلاگرهایی از کشورهای دیگر و با علاقه مندی هایی دیگر اختصاص دهند. در این روز بلاگرها این وبلاگ ها را به خوانندگان خود معرفی خواهند کرد.
در روز وبلاگ چه اتفاقی می افتد؟
در روز 31 آگوست بلاگرهای سراسر جهان یک مطلب در وبلاگ خود را به معرفی 5 وبلاگ جدید که ترجیحا از فرهنگ، گرایش و دیدگاه متفاوتی باشند اختصاص خواهند داد. خوانندگان وبلاگ ها نیز با گشت و گذار و کشف وبلاگ های جدید و ناشناخته، آشنا شدن با افراد و وبلاگ های تازه را جشن خواهند گرفت.
راهنمایی در مورد پست روز وبلاگ:
1- پنج وبلاگ را که به نظرتان جالب هستند پیدا کنید.
2- به صاحبان این وبلاگ ها اطلاع بدهید که شما در پست روز وبلاگ به وبلاگ آنها اشاره خواهید کرد.
3- توضیحی کوتاه در مورد هر کدام از این 5 وبلاگ بنویسید و به این وبلاگ ها لینک بدهید...
در ادامه ی این مقاله لازم میدونم به نکته یی مهم از نکات تمدن اشاره کنم که بسیار مفید ولازم می باشد:متاسفانه اختلافات وبلاگ نویسان که اغلب ریشه در مشکلات شخصی بسیار کوچک دارد که از گذشته تا به امروز به اوج خودش رسیده.این موضوع امکان همکاری برای کار جمعی و به جای گذاشتن یک اثر ماندگار در مجموع وبلاگ های فارسی را تا حد زیادی مشکل و غیر قابل دسترس کرده. به نظر من و بسیاری از دوستان دیگر تنها راه عبور از این بحران پشنهاد یک آشتی همگانی در بین وبلاگ نویسان است. بنابر این از همه دوستانی که به هر دلیل دلخوری و کینه ای نسبت به یکدیگر دارند تمنا می کنم نا مهربانی ها، کنایه ها، تندی ها و حتی ناسزاگویی ها و تهمت های گذشته را نسبت به هم فراموش کنند. از گذشت ها در گذریم و با هم سرمشقی شویم برای آینده. برای آنها که بعد از ما می آیند. بیائید الگوی رفتاری ممتازی شویم برای جامعه بحران زده و سرشار از عقده و کینه مان؛پشنهاد من برای رسیدن به این تفاهم چیست؟
دوستانی که از هم دلخوری دارند و تا به امروز آشکار یا پنهان، در لفافه یا شفاف، با هجو و هذل و شعر و یا به جد و با دلیل و برهان یکدیگر را می کوبیدند، بیایند و یکبار دیگر فردا درباره هم بنویسند. ولی این بار پیش از نوشتن خوب فکر کنند و به جای تکیه بر نکات منفی شخصیت طرف مقابل،داشته های مثبت او را ببینند و در نوشته اشان با تکیه بر این مثبت ها، از طرف مقابل به نیکی یاد کنند...

روز وبلاگ بر همه ی وبلاگ نویسان عزیز مبارکباد



علی ::: شنبه 86/6/10::: ساعت 1:24 صبح::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>