سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

بنام یگانه افریننده ی جهان

سلام...

شنیدید میگن طرف چقدر پا قدمش بده؟نمیدونم شامل حال من میشه یا نه.شاید فقط یک اتفاقه که در این روزا خیلی شاهدش هستم.شاید فقط یک کابوس تلخه.شاید.!!! بعد از برگشتنم به وبلاگ نویسی اونهم در دنیای آدمک ها اومدم که تا حدی که در توان دارم خیلی چیزهارو تغییر بدم .که این مهم به انرژی زیادی نیاز داره.با اینکه برای شروعی مجدد همه چیز مطلوب بنظر میرسه ولی فضای مه الود و غم باری که در بین اکثر وبلاگ نویس ها حکم فرما شده همچون اب سردی بود بر شعله یی کوچک در قلب وبلاگ نویسی من برای شروعی باشکوه .بعداز اپدیت هر وبلاگ نویس معمول هست به وبلاگهای دیگر اطلاع دهد.ای کاش معمول نبود و من از سرزدن معاف بودم و شاهد آپدیتها و تصاویر غمگین نبودم.بله شاهد از دست دادن بزرگانی از جمع وبلاگ نویسان و همچنین عزیزان دوستان خوبمان.تو این مدت کوتاه شاهد مراسم سال. چهلم.هفتم و حتی خبر فوت یکی از وبلاگ نویسان در همین چند روز قبل در وبلاگهای مختلف بودم.دراین روزهای عید برای خیلی از دوستان وبلاگ نویسمون عزاست.که با ابراز همدردی با همه عزیزان وبلاگ نویس (همچنین مجموعه ی پارسی بلاگ) ارزو میکنم خداوند همه رفتگانشون رو قرین رحمت خودقراربده.من این ماه رو ماه بازی بی شکست برای وبلاگ نویسان نامگذاری کردم بازی زندگی که برای هیچکدوممون انشالله شکستی درپیش نخواهد داشت.به امید اینکه همیشه در تمامی وبلاگها شاهد شادی و زیباییهای بدون غم باشیم.انشالله

اما یک نکته دیگرهم نظرمو جلب کرده که خیلی کوتاه راجبش میگم.اینکه چرا همه جا باید تعداد خانم ها از اقایون بیشترباشه.نمونه ی بارزش هم در بین وبلاگ نویسامشاهده میشه. شاهد این بودم نفرات خانم ها بتناسب گذشته نسبت به اقایون بسیارچشمگیر فرا رفته.البته دلیل خاصی که میشه برای این مهم یافت مشغله کاری بیشتر اقایون در خارج از منزل است. امیدوارم شاهد متعادل شدن این موضوع باشیم که یکوقت دنیای وبلاگ نویسان رو به یک جنسیت رفتن نرود و همه وبلاگنویسان ایران زمین در کنار هم و بامطالب پرمحتواشون در دنیای مجازی درس اخلاق و فرهنگ ناب ایرانی را بنمایش جهانیان بگذارند...

عیدتان مبارک

روز غدیر درواقع عید آ ل محمد (ص) و روز جشن اهل بیت است .و به همین جهت تاکید خاصی از ائمه (ع) برجشن گرفتن و اظهار سرور و شادی دراین روز وارد شده است. عظمت روز غدیر ازآنجا روشن میشود که در‌آسمانها این روز را می شناسند وآنرا جشن می گیرند.دراین باره چند حدیث را برای نمونه ذکر می کنیم :
امام صادق (ع) فرمودند: (( نام عیدغدیر درآسمانها روز " عید معهود" است .))
غدیر، روز عرضه ولایت براهل آسمانها
امام رضا (ع) فرمودند: (( خداوند درروز عید غدیر ولایت رابراهل آسمانها عرضه کرد، و اهل آسمان هفتم...

درقبول آن ازدیگران سبقت گرفتند . بهمین جهت خداوند آسمان هفتم رابه عرش خود مزین فرمود.
سپس اهل آسمان چهارم بردیگران سبقت گرفتند ، و خداوند آنرا به بیت المعمور مزین فرمود.
سپس اهل آسمان اول سبقت گرفتند ، و خداوند آنرا به ستارگان مزین فرمود.))
امام رضا (ع) ازپدرش امام موسی بن جعفر (ع) ازجدش امام صادق (ع) نقل می فرمایند : (( روزغدیرنزداهل آسمان مشهورترازاهل زمین است .))
خداوند تعالی دربهشت قصری خلق فرموده که بنای آن خشتی ازنقره و خشتی ازطلا است . درآن قصر صد هزار اتاق سرخ رنگ و صد هزار خیمه سبز رنگ وجود دارد و خاک آن ازمشک و عنبر است . درآن قصر چهارنهرجاری است: نهری ازشراب و نهری ازآب و نهری ازشیر و نهری از عسل، درکناره ها ی این نهرها درختانی ازانواع میوه ها قراردارد، وبرآن درختان طیوری هستند که بدنهای آنها ازلؤلؤ و بالهایشان ازیاقوت است وبه انواع صداها می خوانند.
روز غدیر که فرامی رسد اهل آسمانها وارد این قصر می شوند و تسبیح و تقدیس و تهلیل می گویند. آن پرندگان هم به پرواز درمی آیند و خود رابه آب می زنند ، و سپس درآن مشک و عنبر می غلطند . آنگاه که ملائکه جمع شدند باردیگر به پرواز درمی آیند و آن عطرها رابرآنان می پاشند.
ملائکه درروزغدیر(( " نثارفاطمه علیه السلام "(همان میوه ها ی درخت
طوبی است که در شب زفاف حضرت ، به امر الهی ازآن درخت درآسمانها پخش شد و ملائکه آنها را به عنوان یادگار برداشتند.) )) رابه یکدیگرهدیه می دهند. وقتی آخرین ساعات روز غدیر فرامی رسد ندا می آید : (( به مراتب و درجات خود برگردید که به احترام محمد و علی تا سال آینده درچنین روزی ، از لغزش و خطر درامان خواهید بود.))

به نوبه ی خودم این عید فرخنده و پر برکت رو به جامعه ی وبلاگ نویسان مسلمان تبریک و تهنیت عرض میکنم...امید بر انکه از پیروان واقعی باشیم....

عید ست ، ولی عید خداوند قدیر ست

عیدی ست که پیغمبر اسلام ، بشیر ست

عید ی ست که حیدر به همه خلق امیر ست

عیدی ست که بر جان عدو ، نار صعیر ست

این عید ، نه نوروز ، نه خرداد ، نه تیر ست

این عید غدیر ست ، غدیر ست ، غدیرست

همایشی دیگر برای برای وبلاگ نویسان ایرانی...

به مناسبت عید غدیر ، باشگاه هواداران پرشین بلاگ با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان تهران همایشی دیگر را برگزار می کند...

محوریت همایش راجع به عید غدیر و حضرت علی (ع) می باشد ، که به همین منظور مسابقه ای نیز تدارک دیده شده...

موضوع مسابقه : متن ادبی و یا شعر در وصف حضرت علی (ع) میباشد.

شرکت در مسابقه و همایش برای وبلاگنویسان تمامی سرویس ها آزاد می باشد...

زمان این همایش روز دوشنبه ۱۸ دیماه از ساعت 15 تا 17 در باشگاه وبلاگ نویسان تهران می باشد

آدرس باشگاه وبلاگ نویسان تهران : بزرگراه جلال آل احمد – روبروی بزرگراه کردستان – پارک گلها

برای کثب اطلاعات لازم به ادرس اصلی باشگاه رسمی هوادارن پرشین رجوع کنید:

http://fans.persianblog.com



علی ::: شنبه 85/10/16::: ساعت 12:10 صبح::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>