سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

سلام.امیدوارم که هرجاهستید دلتون شاد باشه .اول از هرچیزی میخوام یک اعتراف بکنم.یک بلاگر خوب در راس هر چیزی باید همیشه مطلب برای گفتن داشته باشه ولی فعلا به ته دیگ خوردم دعا کنیید دوباره حس نوشتن بمن برگرده که از عذاب ادمک ها بیام بیرون.یک خبر!!تصمیم گرفتم دیگه کم کم از دنیای ادمک ها خارج بشم .دیگه از یک ادمک بودن خسته شدم شاید خیلی هاتون که این متن بخونید بگید علی تو اشتباه میکنی و ادمک نیستی ولی ادمک چیز بدی نیست حداقل به اون بدی که ما ازش میگیم نیست.به شرطی که از ادمک بودن هم پایینتر نریم.ادمک هم یک دنیای داره اما تفاوتش با دنیای ادم واقعی(نماد یک انسان)اینه که اخرش هر ادمکی به پوچی و بنبست میرسه از درون خراب میشه و خود به  خود از بین میره خیلی ها این حس ادمک دارن و دوست دارند ازین حالت ها خارج بشن ولی تلقینی که به خودشون دارند باعث میشه که نه تنها توانی که برای رسیدن به هدف مثبتشون دارند از دست بدن بلکه به حالت های افسردگی شدید و خودخوری های بی اندازه و در پی اون از بین رفتن منجر میشه.امیدوارم از بحث اصلی که داشتم خارج نشم.یعن معنی ادمک و البته اینکه چرا من شدم ادمک:لازم به تکراره ادمک بودن بهتر ازاصلا ادم نبودنه.چون ادمک هنوز هم فرصت برای نسوختن و از بین نرفتن داره خیلی ها بمن گلایه کردن و میکنند که علی.چرا ادمک؟کسی میتونه از ادم بودن و یک انسان کامل بودن خودش اطمینان داشته باشه؟شاید در این دوره زمونه بسیار کم پیش بیاد.شاید هرکسی کمی دقت کنه بتونه حضور یک ادمک را در وجودخود حس کنه.شاید بعضی ها فکر بکنند که یک انسان کامل شدن سخته.اما هرکاری  سختی خودش داره ولی باید به شیرینی و لذت بعد از سختی فکر کرد تا سختی و خستگی اون راه درونمون اثر نذاره.فعلا بهتره مطلبم جمع کنم ولی دوستان خوبم همراهان همیشه همراه مخصوصآجونهای همسن و سال خودم اینقدر همه چیز به خودمون سخت نگیریم.اول بیایم با خودمون کنار بیایم و بعد با توکل به حق به راهی بریم  که کوله پشتی که همراهمون هست پر بشه از خوبیها. مهربونی ها.زیبایی ها و پاکی ها.تا نه تنها در این دنیا رو سفید باشیم بلکه در اخرت هم سربلند باشیم.انشالله

و اما گذشته از سخنرانی ها بریم سر اصل مطلب.

 میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)به همه شما عزیزان تبریک میگم انشالله که خودشون همه حاجت ها و دعاهاتون مورد قبول خودش قرار بده."فاطمه" آمد تا مهرورزی را به تماشا بگذارد . دعای نیمه شبانش برای همسایگان ، درس بزرگی بود که قلب های بزرگ از او آموختند . "فاطمه" آمد تا چهره ایمان زلال را در آینه خود به تماشا بگذارد و عشق ناب را از شعاعهای نگاه خود بگستراند . هر که او را شناخت همه چیز را شناخته است . زلالی  آبها از اوست. عشق، موج نگاههای اوست که بر ساحل دل های آسمانی می خورد تا ایمان و حس سرشار معرفت را بر آدمیان گوشزد کند!

و  هفته گرامیداشت مقام زن را  به همه شما خانوم ها و مخصوصآ مادران عزیز تبریک میگم دست تک تک مادران عزیزو دوست داشتنی میبوسم و جا داره اینجا هم تبریک بگم به مادر گل و مهربون خودم که هرچی دارم از اونه.امیدوارم که همه ماها قدر مادران و البته همسران و در کل خانوم هارو بدونیم که زن و مرد بدون هم معنی پیدا نمیکنه.

و اما. 

سه سال پیش اول مرداد افتتاح سایتی بود که از قبل هم پیش بینی میشد خیلی زود جا بیوفته و پیشرفت چشمگیری داشته باشه و تا حدی پیش بره که جزو سایت های برتر دنیا حتی شناخته بشه که این رتبه هارو این سایت مدیون زحمات شبانه روزی نویسنده اونه.

ساحل آرامش تولدت مبارک

جا داره به اقای عظیمی نویسنده و صاحب سایت ساحل آرامش و همه همراهان این سایت هم تبریک بگم و خوشحالم که بعد از چیزی حدود 5 سال اشناییت بین من و اقای عظیمی میتونم به عنوان یک دوست قدیمی در  جشن سالگرد 3سالگی ساحل ارامش حضور داشته باشم .انشالله که جشن 100سالگی سایت ساحل ارامش را در کنار هم بگیریم.از همه دوستان دعوت میشه  با کلیک برروی لینک زیر به جشن سایت تشریف بیارن.

ساحل ارامش تولدت مبارک



علی ::: یکشنبه 84/5/2::: ساعت 12:24 صبح::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>