سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

تصور کنید که هر زن و مردی یک حساب بانکی دارند که در آن میزان انرژی جنسی آنها که تشکیل شده از مقادیری انرژی احساسی و ر مانتیک ؛ شهوت ؛شور و حرارت ،عشق ،نیاز جنسی و...ثبت شده است.در ست همانگونه که آزاد هستید و حق انتخاب دارید که با موجودی حساب بانکی مالی خود هر کاری بکنید. مثلا همه را خرج کنید ،سر مایه گذاری کنید ،ببخشید یا دور بریزید. می توانید انتخاب کنید که با موجودی انرژی جنسی خود هر کاری کنید.
هنگامی که مجرد هستید ،مقدار کمی از این انرژی جنسی را بر روی یک رابطه ی رمانتیک به خصوص سرمایه گذاری می کنید و سپس منتظر  می مانید تا ببینید که آیا بهره وری یا سودآوری لازم و کافی را دارد یا خیر.هنگامی که رابطه ای موفق نیست ،مایه گذاشتن از انرژی جنسی ،عاطفی و رمانتیک خود را متوقف می کنید.سپس این انرژی ها را پس می گیرید و مجددا در حساب سپرده خود پس انداز می کنید و منتظر فرصت بعدی می مانید.
هنگامی که عاشق می شوید ،به طرز جدی با کسی درگیر می شوید ،نامزد می شوید یا با کسی ازدواج می کنید ،گویی فرصتی را که همیشه می خواستید روی آن سرمایه گذاری کنید،پیدا کرده اید ، سپس تعهد می دهید که خود را به طرزی انحصاری چه به لحاظ عاطفی و چه به لحاظ جنسی صرفا روی آن شخص سرمایه گذاری کنید.به طوری که هیچ گونه سر مایه گاری جانبی یاپروژه کوتاه مدت دیگر را جایز نمی دانید!روزبه روز ماه به ماه و سال به سال نیز موجودی های بیشتری را مرتبابه حساب خود واریز می کنید.این موجودیها از چه چیزهایی تشکیل شده اند؟صمیمیت ؛ارتباط ؛محبت؛علاقه و عشق.
مردان عزیز :حال تصور کنید که متاهل هستید و با خوشبختی با همسرتان زندگی می کنید.مهندس معماری هستید و در شرکت بزرگی مشغول به کار هستید.زن زیبایی با شما همکار است که کمی بیش از حد طبیعی با شما خوش رو ؛ اجتماعی و خون گرم است.احساس می کنید کمی به او جذب شده اید.چرا که بالاخره او زنی زیباست و همواره احساس خوبی به شما می دهد ،زیرا مدام از شما تعریف می کند و به شما لبخند می زند.لذا شما خود را متقاعد می سازید که هیچ گونه اشکال یا ضرری ندارد با او بیشتر صحبت کنید
به رغم حسن نیت شما مراوده با این زن به هیچ وجه بی ضررنیست.چرا که هر بار با او صحبت می کنید؛ به او توجه ویژه می کنید و با او مراوده می کنید ؛ در واقع مقادیری از موجودی حساب بانکی جنسی مشترک خود و همسرتان را برداشت می کنید و به حساب آن زن واریز می کنید!این به آن معنا است که عملا موجودی و سرمایه ای را که منحصرا به رابطه صمیمی خود و حفظ و ارتقای آن ختصاص داده بودید ، از حساب مشترک خود برداشت می کنید و به حساب زنی می ریزید که حتی او را خوب نمی شناسید.
خطر این کار در چیست؟
این کار به آن معنا است که از حساب همسرتان می دزدید و به حساب زن دیگری می ریزید.
ممکن است در ابتدا متوجه تاثیرات آن نباشید اما هنگامی که بخش هایی از خود را برای زن دیگری صرف می کنید ؛به تدریج انرژی هایی را از حساب جنسی خود هرز می دهید و طولی نمی کشد که متوجه آثار و پیامدهای مخرب آن خواهیدشد. بدین معنا که همسرتان از جذابیت کمتری برایتان برخوردار خواهد بود ؛ احساس ارتباط و مرتب بودن کمتری با او خواهید کرد ؛و احساس محدودیت بیشتری.
چنانچه کار و تجارتی داشتید و می خواستید فرد موفقی باشید و این موفقیت و اعتبار را برای همیشه برای خود حفظ کنید ؛آیا سرمایه های خود را در جای دیگری به خطر می انداختید؟ البته که نه .پس چرا باید موجودی انرژی جنسی و عاطفی خود را از مهم ترین حساب شخصی خود که رابطه و ازدواج با زن زندگی تان است برداشت کنید و آن را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید؟
باربارا دی آنجلیس



نازنین ::: دوشنبه 87/11/14::: ساعت 9:23 عصر::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>