سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ : علی
صفحه نخست ایمیل آرشیو

درباره



منوی وبلاگ


لوگوی وبلاگ من






نوشته های پیشین


آرشیو


پیوندهای روزانه


پیوندها


لوگوی دوستان



موسیقی وبلاگ


فهرست موضوعی


جستجو در وبلاگ


بازدیدهای وبلاگ


اشتراک در خبرنامه

HOME

با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان جسم و روح خود را از بدی ها دور نگاه داشته و خوبی ها را در خود تکرار می کنیم تا با تکرار آنان خصایص نیکو را در خود همچون عاداتی شایسته به همراه داشته باشیم.خصایص نیکویی چون   گذشت  ، صبر و تحمل و ایستادگی در برابر خواهش نفس ،به فرموده رسول گرامی اسلام صابر حقیقی کسی است که بر مصیبت، طاعت و معصیت صبر بورزد و زینب در این سه در درجه بالایی قرار داشت. عبادات آن بانو بهترین نشانه صبر بر اطاعت ایشان است و کسی که بر ترک گناه شکیبا نباشد لیاقت حمل پرچم کربلا را بعد از برادرش ندارد. 
محبت و نیکی و کمک در حق  دیگران قرآن کریم در مورد محبت مى‏فرماید:
سوره بقره، آیه 165.«و من الناس من یتخذ من دون الله اندادا یحبونهم کحب الله و الذین امنوا اشد حبا لله‏»
 تکرار ذکر خدا در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز؛  خواندن روزانه حداقل یک جزء از  کتاب آسمانی قرآن کریم به مدت 30 روز...
حال که یک ماه تمام با وجود تمامی مشغله کاری و ذهنی زمان معینی را برای خواندن قرآن اختصاص می دهیم می توانیم با اتمام این ماه خواندن کتاب های دیگر در زمینه های گوناگون را ادامه داده و هر روز بر دانستهای خود بیافزایم.از سولون فیلسوف آتنی پرسیدند که راز نیرومند و جوان ماندن او چیست ؟ جواب داد : راز جوانی من در این است که هر روز چیز تازه ای یاد می گیرم.
درکلاس محبت پشت نیمکت هاى صمیمیت درس عشق ودوستى ویکى شدن را آغاز کردیم  حال به آخرین درسش رسیدیم درسى که خوبست توهم آن را بدانی :عشق باید ورزید به همسفر زندگی و باید ماندگار بود درقلب یاران پس ای دوست! ای مهربان! ای همسفر! همیشه به یاد تو خواهم بود و هیچ گاه تو را فراموش نخواهم کرد .



نازنین ::: یکشنبه 87/6/17::: ساعت 9:54 عصر::: نظرات دیگران: نظر
کلمات کلیدی::

طراح قالب
زرین
آسمان
متین
نازنین
>